Subject: Viimsi-Rohuneeme tee POE peatuse talihoole
From: "Imre Saar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Siim Jürima <[email-masked]>, "Morten Talviste" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jan 2025 15:21:16 +0200

Tere

Viimsi bussiliinide operaatori AS Hansabussi esindaja edastas bussijuhtide
mure, et Viimsi-Rohuneeme teel asuva Selveri poolse POE peatuse taskus on
jäine lumevall ning buss ei saa korrektselt taskus peatuda, et sõitjaid
peale võtta-välja lasta.

Palun teehooldajal peatuse tasku ja peatusest väljasõidu osa puhastada
kuni äärekivini, et bussid saaksid korrektselt peatust kasutada. Lisaks
valla liinidele peatub peatuses ka Harju maakonna avalik bussiliin ning
peatus on suure käibega.

Lugupidamisega

Imre Saar

kommunaalteenistuse juhataja
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi Vallavalitsus
+372 602 8835, GSM 5690 2914

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.