Subject: Projekteerimistingimuste eelnõu, Kräsuli saarele tuuliku püstitamiseks
From: Raido Kübarsepp <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 11:09:09 +0200

Tere

Edastan Teile ehitusseadustiku § 31 lõike 2 ja 4 kohaselt arvamuse
avaldamiseks/kooskõlastamiseks eelnõu, millega on määratud
projekteerimistingimused  Viimsi vallas, Rohuneeme külas, Pendikse
katastriüksusele tuulegeneraatori ja elektri maakaabliliini kavandamise
ehitusprojekti koostamiseks.

Palun esitada seisukoht eelnõule 10 päeva jooksul, s. o hiljemalt
16.12.2024 e-posti aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

Raido Kübarsepp
tehnovõrkude vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8830, GSM 5685 4616

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.