Subject: FW: küsimus - Sojamaa tee 19 // Kõrgemäe kü jagamise juurdepääsud
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 15:15:33 +0300

From: Reet Türkson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 18, 2025 6:11 PM
To: Kristi Kuuse <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: küsimus - Sojamaa tee 19 // Kõrgemäe kü jagamise juurdepääsud

Tere!

Minu poole pöördus Karol Kink seoses Tartu vallas Kastli külas Sojamaa tee 
19 // Kõrgemäe (79401:005:0270) maaüksuse 2-ks elamukrundiks jagamise 
sooviga.

Tartu vald palus tal kavandatava tegevuse kohta eskiisi koostada, et näha, 
kas saab projekteerimistingimustega ja ilma DP-ta ühe uue väikeelamu 
püstitamiseks ehitusõigust määrata. Enne aga soovisid, et küsiksime 
juurdepääsu Transpordiametilt.

Maaüksus piirneb Lähte alevikus asuva 22215 Lammiku-Lähte teega (Sojamaa 
teega) ning on küll hajaasustusalal, kuid piirneb tiheasutusalaga (Lähte 
alevikuga). Karol Kink soovib kruntidele juurdepääse nende olemasolevast 
asukohast e otse Sojamaa teelt (vt lisan skeemi, kus mustad nooled 
tähistavad soovitud juurdepääsu krundile). Palume Transpordiameti arvamust, 
kas selline lahendus on üksikelamute juurdepääsuks lubatud.

Heade soovidega

Reet Türkson

Terlander OÜ projektijuht, maastikuarhitekt-planeerija
tel 5566 2920,  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Registrikood 16540224 │ Kontor: Tartu linn, F. Tuglase tn 19, III korrus, 
ruum 310 │ terlander.ee  <https://terlander.ee/>