Subject: Liitude arvamus planeerimisseaduse jt seaduste muutmise eelnõule
From: "Raul Aron" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 14:08:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere!
Edastan Eesti Tööandjate Keskliidu, Eesti Ehitusettevõtjate Liidu ja Eesti
Kinnisvarafirmade Liidu ühise arvamuse Planeerimisseaduse,
ehitusseadustiku ning ehitusseadustiku ja planeerimisseaduse rakendamise
seaduse muutmise seaduse eelnõule.

Lugupidamisega,
 
RAUL ARON
Majanduse ja hariduse valdkonnajuht
 
Eesti Tööandjate Keskliit
Kiriku 6, 10130 Tallinn
+372 56475 111  
[email-masked]
 
www.employers.ee | facebook/tooandjad | linkedin/tooandjad |
twitter/tooandjad
 
Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja
paljusid Eesti suurettevõtteid.
Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti
ettevõtet, mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on
apoliitiline mitteriiklik organisatsioon.