Subject: RE: Kiri - Kolu-Tammiku tee km 4,05 ristmiskoha ehitus
From: "Urmo Prous" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Dec 2024 17:03:12 +0200

Tere

Täna telefonitsi täpsustasime Tõnis Pihlamägiga, kuna Transpordiamet teemaal 
on kõik tööd lõpetatud, siis saab ehitustööd lugeda lõpetatuks. Manuses 
soovitud Lisa 2.

Teostusdokumentatsioon ja ehitusjärgsed fotod asuvad siin: 
https://1drv.ms/f/s!AhYMsC-W7Etfk6AUkIA250aJ_LVnLA?e=afga3T

Lugupidamisega

Urmo Prous

Mullamutt OÜ

+372 56500101

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Urmo Prous [mailto:[email-masked]]
Sent: Monday, December 2, 2024 11:20 AM
To: [email-masked]'
Subject: RE: Kiri - Kolu-Tammiku tee km 4,05 ristmiskoha ehitus

Tere

Kuna ristumiskoha leping kohustab teavitama tööde lõpetamisest ka aadressil 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> , siis seda ka 
teen.

Lugupidamisega

Urmo Prous

Mullamutt OÜ

+372 56500101

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Urmo Prous [mailto:[email-masked]]
Sent: Monday, December 2, 2024 11:02 AM
To: [email-masked]'
Subject: FW: Kiri - Kolu-Tammiku tee km 4,05 ristmiskoha ehitus

From: Urmo Prous [mailto:[email-masked]]
Sent: Wednesday, November 27, 2024 4:43 PM
To: [email-masked]'; 'Tõnis Pihlamägi'
Subject: RE: Kiri - Kolu-Tammiku tee km 4,05 ristmiskoha ehitus

Tere

Palun täpsustada, millises mahus peavad ehitustööd teostatud olema, et saaks 
teostada ülevaatuse ehk kas ainult TRAM maale jäävas osas või kogu mahasõit, 
kui kogu mahasõit, siis kas ainult sõidutee/asfaltkattega osa või peab 
valmis olema ka sillutikivist kõnnitee?

Küsin seetõttu, et kõnnitee ei ole Mullamutt OÜ lepingu mahus, aga kõik 
ülejäänud tööd on lõpetatud.

Lugupidamisega

Urmo Prous

Mullamutt OÜ

+372 56500101

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] [mailto:[email-masked]]
Sent: Thursday, November 21, 2024 11:15 AM
To: Mullamutt OÜ; Tõnis Pihlamägi
Subject: Kiri

Tere

Esitasite ristumiskoha ehitamise alustamise teatise. Töid teostatakse 
ristumiskoha ehitamise lepingu nr 7.1-1/24/19353-1 alusel.

Teatis on kontrollitud ja võite ehitama asuda. Kui ehitustööd on valminud 
siis palun teavitage sellest e-kirjaga. Teeme seejärel valminud ristumiskoha 
ülevaatuse ja allkirjastame vastuvõtu akti.

Lugupidamisega
Timmo Teder
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel. 5550 4678
Tallinna mnt 14, 79513 Rapla linn
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.