Subject: Meditsiiniline teenus
From: "Natalia | ACCOUNTEX Raamatupidamisteenused" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Oct 2025 15:34:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Ettevõte on läbinud terviseametikontrolli ning sellele järgnes otsus,
milles on öeldud:

“Ettevõtte poolt pakutavad laserepilatsioon, fotonoorendus, ONDA
kehakontuurimine, HIFU-SMAS ning injektsioonipõhised protseduurid
(botuliintoksiini süstid, mesoteraapia ja biorevitalisatsioon) kuuluvad
oma iseloomult dermatoveneroloogia eriala pädevusse. Dermatoveneroloogia
teenust on õigus läbi viia tervishoiuteenuse osutajal, kes omab vastavat
tegevusluba ja kelle juures töötab erialase ettevalmistusega
tervishoiutöötaja ehk dermatoveneroloog.”

Kas see tähendab, et ülalpool nimetatud teenused saab lugeda
tervishoiuteenusteks ning on maksuvabad.

Ette tänades vastuse eest.

Parimat soovides

 <http://www.accountex.ee/>

Natalia Gorpinchenko

Accountex Raamatupidamisteenused

A: Laki 32, 12915 Tallinn

M:  <tel:+372-55645898> +372 55645898

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]   W:
<http://www.accountex.ee/> www.accountex.ee

Skype: Accountex Raamatupidamisteenused

 <https://www.facebook.com/Accountexraamatupidamisteenused/>

 <https://www.instagram.com/accountex_raamatupidamine/>

 <https://www.linkedin.com/in/accountex-raamatupidamine/>