Subject: Meediapäring: eraparklate fotode säilitamine
From: "Kadri Sildmets" <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Jun 2025 14:41:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile Delfi Ärilehest. Palju on olnud juttu erakaameratest, aga
toimetuses tulid jutuks eraparklad ja see, kas ja kui kaua võivad nemad
fotosid säilitada, olgu tegu siis näiteks parklaga, kus autost tehakse
foto parklasse sisenedes, kui ka tänavatel ringi käivatest
parkimiskontrolöridest. Soovin küsida, kuidas on see reguleeritud. Kui
kaua võib parkimisettevõte fotosid ja/või videosid säilitada? Mis aja
tagant tuleb need kas üle salvestada või täielikult kustutada? Kas autode
pildistamine parkimise eesmärgil võib kuidagi rikkuda ka inimeste
delikaatseid isikuandmeid?

Oleksin tänulik, kui jõuate vastata kolmapäeva õhtuks.

Lugupidamisega

Kadri Sildmets

Kasuliku ja Õiguse rubriikide juht

Delfi Ärileht

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151
Tel.: +372 5559 5705
E-mail: [email-masked]
Delfi <http://www.delfi.ee/>  | Ärileht <https://arileht.delfi.ee/>