Subject: MTA teavitus
From: "Maksu- ja Tolliamet" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 May 2024 09:54:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada. 	

Lugupeetud Terviseamet

Anname teile teada peagi saabuvatest tähtaegadest:

*   deklaratsioonide esitamise tähtajad
	Maksustamisperiood 	Tähtaeg	Käibedeklaratsioon	04.2024
20.05.2024	

Küsimuste korral aitab meie klienditugi telefonil 880 0812 ja meilil
[email-masked].
Täname teid kohustuste täitmise eest!

Lugupidamisega

Maksu- ja Tolliamet
Käesolev e-kiri ja/või sellega saadetavad lisad on asutusesiseseks
kasutamiseks ja mõeldud vaid e-kirja adressaatidele - teavet ei ole
lubatud saatja loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada. Juhul, kui olete saanud käesoleva e-kirja eksituse
tõttu, teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage see e-kiri ja
kaasasolevad lisad oma arvutisüsteemist.

  ________________________________  
Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.