Subject: „Perepesa“
From: <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 16:05:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan manusena Türi Perepesa mobiilse Perepesa toetuse taotluse ning LaHe 
kinnituskirja.

Loodan väga, et taotlus vastab seatud eesmärkidele ning aitab meil jätkata 
ja edasi arendada mobiilse Perepesa tegevusi Türi vallas. Meie soov on viia 
vanemahariduslik ja ennetav tugi veelgi lähemale nende peredeni, kellel ei 
ole erinevatel põhjustel võimalik Perepesa teenusteni ise jõuda.

Täname võimaluse eest seda olulist tööd teha ning jääme lootma positiivsele 
otsusele.

Kui taotluse kohta tekib küsimusi või on vaja midagi täpsustada või 
täiendada, olen hea meelega kättesaadav.

Kaunist päeva soovides!

Jane Reiljan-Rajasaar
Türi Perepesa juht
Türi Noortekeskuse juhataja
Tel. 5343 6104
 <mailto:[email-masked]> [email-masked], 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]