Subject: kohtumise ettepanek
From: "Jekaterina Muravjova" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 14:07:10 +0300

Tere

Pöördun Teie poole seoses Olgina rahvamaja arendusprojektiga, mille raames 
kavandame uute teenuste käivitamist, sh drooniringi loomist ja 
piloteerimist.

Projekti eesmärk on pakkuda kogukonnale kaasaegseid õppimis- ja vaba aja 
veetmise võimalusi, sealhulgas noortele suunatud tehnoloogilisi tegevusi. 
Drooniringi käivitamine eeldab aga tihedat koostööd erinevate osapooltega, 
et tagada tegevuste turvalisus, seaduslikkus ning teadlikkus kehtivatest 
nõuetest.

Seoses sellega soovime kutsuda Teid kohtumisele, kus saaksime ühiselt 
arutada:

*	droonide kasutamisega seotud õiguslikke ja turvanõudeid
*	võimalikke riske ja nende maandamist
*	koostöövõimalusi kogukonna teadlikkuse tõstmisel
*	drooniringi piloteerimise praktilisi korralduslikke küsimusi

Mis kuupäev kohtumiseks sobiks mais?

Loodame väga Teie osalemisele ning konstruktiivsele koostööle.

Lugupidamisega

-- 

Jekaterina Muravjova

Narva-Jõesuu Linnavalitsus

Olgina kogukonnakeskuse arendusjuht

tel 5258793