Subject: Liiklusmärgi taotlus - Igavere Puukool
From: "Kalev Villem_IPK" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 09:50:50 +0300

Tervist!

Sooviksin esitada taotluse liiklusmärgi 636 paigaldamiseks 
Lagedi-Aruküla-Peningi maanteele Igavere-Suursoo tee risti lõunapoolsesse 
nurka, koordinaadid:

XY: 6579227.22, 562665.34

BL: 59.346488, 25.101432

H: 48 m

Liiklusmärk on viidaks Igavere Puukooli suunas, mis asub 3,6km kaugusel 
maanteest ning antud ristmik on viimane pööre puukooli pääsemiseks.

Kas selle jaoks peaksin täitma ka mingisuguse blanketi, andma lisainfot või 
tegema muid tegevusi, et kinnitust taotleda?

Parimate soovidega! / Best regards!

Kalev Villem
Müük ja ost / Sales and procurement

+372 58306665
[email-masked]
igaverepuukool.ee