Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/25-0687 - "Püsiasustusega väikesaarte seaduse muutmise seaduse eelnõu (685 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 23:22:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/25-0687 - Püsiasustusega väikesaarte seaduse 
muutmise seaduse eelnõu (685 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 20.6.2025 
resolutsioonile.

Osapooled: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium; Siseministeerium

Tähtaeg: 10.07.2025 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/e5e350fe-333b-4ffe-a1f2-cb1dc17472c0
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/e5e350fe-333b-4ffe-a1f2-cb1dc17472c0?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main