Subject: Kirja edastamine seaduse eelnõu kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>,Markko Künnapu - JUSTDIGI <[email-masked]>
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 14:56:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
3.09.2025 kirja nr 5.1-1/117 „Arvamus kriminaalmenetluse seadustiku,
väärteomenetluse seadustiku ja elektroonilise side seaduse muutmise
seaduse eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee