Subject: RE: Õlitööstuse õnnetus 05.04.2025
From: "Anu Kaukes" <[email-masked]>
To: Daisi Käger <[email-masked]>, "Janika Rougijainen" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 14:22:32 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Edastan Enefit Industry AS territooriumil toimunud õlilekke teavitamise
vormi.

Lugupidamisega

Anu Kaukes
Kemikaaliohutuse projektijuht

 <https://www.enefit.ee/>
+372 5670 1166 | [email-masked]
Auvere küla, 40107 Ida-Virumaa Narva-Jõesuu |  <http://www.enefit.ee>
www.enefit.ee

 <https://www.facebook.com/EnefitEesti/> Facebook |
<https://www.linkedin.com/company/eesti-energia/> LinkedIn |
<https://www.instagram.com/enefiteesti/> Instagram

From: Daisi Käger <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 18, 2025 9:17 AM
To: Anu Kaukes <[email-masked]>; Janika Rougijainen
<[email-masked]>
Subject: Õlitööstuse õnnetus 05.04.2025

Some people who received this message don't often get email from
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere,

Sain Jekaterina Kotkolt Teie kontaktid ning suvel toimunud Auvere
paikvaatlusel selgus, et õnnetus, mis algselt oli seotud Auvere jaamaga,
toimus hoopis Õlitööstuses ning seal on teised vastutavad isikud.

05.04.2025 toimus Õlitööstuses naftasaadustega reostumine, näen meie
süsteemist, et lekkis 3-4tonni õli (kas see kogus ka õige on, see tõttu
kirjutangi), mul on vaja selle kohta lisainfot.

Määrus 18 § 8.   Teave pärast õnnetust

  (1) Ohtliku kemikaaliga toimunud õnnetuse kohta esitab suurõnnetuse
ohuga ettevõtte ja ohtliku ettevõtte käitaja esimesel võimalusel, kuid
hiljemalt 30. kalendripäeval Päästeametile, Tarbijakaitse ja Tehnilise
Järelevalve Ametile ja kohaliku omavalitsuse üksusele järgmise teabe:
[RT I, 04.06.2021, 17 <https://www.riigiteataja.ee/akt/104062021017>  -
jõust. 07.06.2021]
  1) õnnetuse asjaolud;
  2) õnnetuse põhjustamisega seotud ja õnnetuse tagajärjel vabanenud
ohtlikud kemikaalid;
  3) kirjeldus õnnetuse mõjust inimestele, keskkonnale ja varale;
  4) rakendatud kaitsemeetmed ja tegutsemisjuhised õnnetuse mõju
vähendamiseks;
  5) õnnetuse keskmise ja pikaajalise toime leevendamise meetmed;
  6) õnnetuse kordumise vältimise meetmed.

Kuna tegemist on kemikaali käitlemisega seotud õnnetusega, on vaja täita
õnnetuse kohta ankeet, lisasin manusesse.

Ootan tagasisidet hiljemalt 26.09.2025.

Tervitades

Daisi Käger

ohutusjärelevalve büroo

peainspektor

+372 5344 7346

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

PÄÄSTEAMET

Rahu 38 | 41532 Jõhvi

paasteamet.ee <https://www.paasteamet.ee>

olevalmis.ee <https://www.olevalmis.ee>

ohutusportaal.paasteamet.ee <https://ohutusportaal.paasteamet.ee>

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>