Subject: [DKIM katki]Päring- andmekaitse nõuded planeerimismenetluses ja vallaga suhtluses
From: Tiia Raudmägi <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Fri, 2 May 2025 18:25:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post
ja kalender.

Tere,

Kui kohalik omavalitsus viib läbi planeerimismenetlust, on tegu avaliku
menetlusega.

Vald on dokumendiregistris piiranud ligipääsu kõigile eraisikute
sissetulevatele ja väljaminevatele kirjadele.

Teiste vallaelanike arvamused on samuti menetluses olulised teada.

Kas vallal on õigus piirata juurdepääsu avaliku planeerimismenetlusega
seotud kirjavahetusele, kui kiri on eraisikult või eraisikule?

Kas on õigus vallal piirata juurdepääsu äriühingu poolt saadetud kirjale,
väites et alla kirjutanud juhatuse liige on samuti eraisik?

Kas valla avalikus dokumendiregistris peaks vald üldse piirama eraisikute
kirjavahetusele juurdepääsu?

Pöördumiste sisu võib olla oluline ka teiste vallaelanike jaoks.

Lugupidamisega

Tiia Raudmägi