Subject: VHK evakuatsioonitrepp - Olevimägi 8, Tallinn
From: Katrin Männik <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 09:26:21 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Soovime tuleohutusalast konsultatsiooni seoses koolihoone evakuatsiooni
projekteerimisega aadressil Olevimägi 8, Tallinn.

Palun suunata päring vastutavale ohutusjärelevalve spetsialistile, kes
nõustab ehitusprojekti ja tuleohutuslahenduste osas.

Tervitades,

Katrin Männik

Arhitekt

+372 55619150

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Architecture & Structural Engineering

 <http://www.kuubis.com/> www.kuubis.com I +372 6828999

Follow us on social media: I
<https://www.linkedin.com/company/18690527/>   I
<https://www.instagram.com/projekt_kuubis/>