Subject: COVID-19 statistika Terviseameti kodulehel ja doktoritöö
From: "Tatjana Meister" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Oct 2025 22:22:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Mina olen perearst ja TÜ doktorant, kelle uurimistöö valdkonnaks on
COVID-19 riskifaktorid ja kaugtagajärjed.  Ma kirjutan seoses Terviseameti
COVID-19 andmestikust võetud joonisega, mis kajastab hospitaliseerimiste
arvu 2020-2023.aastatel. Paar aastat tagasi ma tegin sellest joonisest
kuvatõmmise ja kasutasin oma ettekannetes, viidates Terviseameti
kodulehele ja COVId-19 andmestikule. Joonis on siin:
  Sinine joon näitab hospitaliseeritud isikute koguarvu. Kahjuks ei
kajastu siin Y telg, aga tipphetkel, märtsis 2021, oli hospitaliseeritute
arv ca 640.

Ma väga sooviks kasutada seda joonist ka oma doktoritöös, aga kahjuks ei
leia ma enam seda joonist Terviseameti kodulehel. COVID-19 andmestikus
kajastuvad nüüd uued andmed (al maist 2023), aga doktoritöö teemad katavad
ära varasemat perioodi.

Ma kahjuks ei pööranud sellele omal ajal piisavalt tähelepanu, aga kõige
olulisem küsimus nüüd on järgmine - mida need oranžid ja hallid täpid
tähendavad?

Tänan juba ette igasuguse informatsiooni eest ja suur tänu COVID-19
andmestiku olemasolu eest!

Ette tänades
Tatjana Meister
perearst
nooremteadur
TÜ peremeditsiini- ja rahvatervishoiu instituut
OÜ Dr.Meister

tel 5514174