Subject: Nõuni kooli kinnistu (58202:002:0830) taotlus projekti koostamise nõuete saamiseks
From: "Rein-Erik Joe" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Sep 2025 15:11:59 +0300

Tere

Otepää Vallavalitsus valmistab ette projekteerimistööde tellimist Nõuni 
algkooli kinnistul (katastriüksus 58202:002:0830), mille eesmärk on rajada 
juurdepääs ja parkimisala vastavalt koostatud eskiisile ja täpsustada 
kehtestatud detailplaneeringut projekteerimistingimustega, ning 
Transpordiameti poolt varasemalt koostatud teeprojektile.

Planeeringuala asub riigitee nr 46 (Tatra–Otepää–Sangaste) ääres, kusjuures 
olemasolev mahasõit ja ka parkla jääb riigitee kaitsevööndisse. Kavandatavad 
tööd puudutavad mahasõidu ja parklalahenduse sidumist varasemalt 
projekteeritud teeprojekti ning praegu koostatava eskiislahendusega.

Kuna projekt käsitleb riigitee mahasõitu ning tööde ulatus jääb osaliselt 
kaitsevööndisse, palume esitada projekti koostamise nõuded vastavalt 
ehitusseadustiku § 99 lõikele 3. Projekti eesmärk on koostada ehitusloa 
taotlamiseks eelprojekt ja põhiprojekt ning vajadusel väljastada 
paralleelselt projekteerimistingimused.

Planeeritava töö esimene etapp, mis on esitatud lisatud eskiisil punase 
punktiirjoonega, hõlmab põhjas paikneva parkla väljaehitamist ning 
haljastamist ja selle ühendamist ranna suunas kulgeva tee ja paadiplatisga. 
Hetkel keskendume eelkõige olemasoleva mahasõidu ja parkimisala lahendusele.

Soovime Transpordiameti seisukohta selle kohta, millises mahus ja kujul on 
võimalik eskiislahendust realiseerida ning millistel tehnilistel tingimustel 
saaks planeeritud ühendus ja parkla ellu viidud.

Lisatud on:

2007. aastal kehtestatud detailplaneeringu seletuskiri

Eskiisprojekt "Nõuni rannaala projekteeritav (Etapp 1)”.

Lugupidamisega

Rein-Erik Jõe
Abivallavanem
Otepää Vallavalitsus

5666 1911