Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 15:41:52 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/23544 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Assaku alevik, Põrguvälja tee 39, Harju 
maakond, Rae vald, Assaku alevik, Põrguvälja tee 37, Harju maakond, Rae 
vald, Assaku alevik, Põrguvälja tee 35, Harju maakond, Rae vald, Assaku 
alevik, Põrguvälja tee 35, Harju maakond, Rae vald, Assaku alevik, 
Põrguvälja tee 37 // 39, Harju maakond, Rae vald, Assaku alevik, Põrguvälja 
tee 35 // 37 // 39, Harju maakond, Rae vald, Assaku alevik, Põrguvälja tee 
39, Harju maakond, Rae vald, Assaku alevik, Põrguvälja tee 39, Harju 
maakond, Rae vald, Assaku alevik, Põrguvälja tee 39, Harju maakond, Rae 
vald, Assaku alevik, Põrguvälja tee 37, Harju maakond, Rae vald, Assaku 
alevik, Põrguvälja tee 35, Harju maakond, Rae vald, Assaku alevik, 
Põrguvälja tee 39, Harju maakond, Rae vald, Assaku alevik, Põrguvälja tee 
37, Harju maakond, Rae vald, Assaku alevik, Põrguvälja tee 35, Harju 
maakond, Rae vald, Assaku alevik, Põrguvälja tee 37, Harju maakond, Rae 
vald, Assaku alevik, Põrguvälja tee 35 (Laohoone, Laohoone, Laohoone, 
Tuletõrje veevõtukoht, Tuletõrje veevõtukoht sealhulgas hüdrant, Piirdeaed 
ja liugvärav, Lipumastid, Elektriauto laadimistaristu, Hoone PV-süsteem 
katusel, Hoone PV-süsteem katusel, Hoone PV-süsteem katusel, Gaasitorustik, 
Gaasitorustik, Gaasitorustik, Elektriauto laadimistaristu , Elektriauto 
laadimistaristu ) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27942156>  (menetlus nr: 
513812), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.