Subject: Teabenõue - TERE aktsiaselts Raua tn 6, Viljandi linn käitise tegevusega seotud mürakaebused
From: "Marek Bamberg" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: Veiko Kärbla <[email-masked]>, "Andrus Laumets" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jul 2024 13:55:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

OÜ Hendrikson & Ko konsulteerib TERE aktsiaseltsi keskkonnaloa nr 
L.ÕV/325461 (Raua tn 6, Viljandi linn) muutmise taotluse menetlusega 
seonduvates küsimustes.

Keskkonnaametile on taotluse menetlemise raames Viljandi Linnavalitsuselt 
laekunud teade käitise territooriumilt tekkiva mürahäiringu kohta. Nimetatud 
kaebus on Viljandi Linnavalitsuse andmetel edastatud Terviseametile.

Keskkonnaameti nõudmisel tuleb taotluses täiendavalt hinnata käitise 
tegevusega kaasnevat võimalikku müra esinemist, sh esitada andmed 
müraallikate kohta, mis võivad põhjustada normtaseme ületamise.

Palume teilt andmeid käitise tegevusega seonduvate müra kaebuste kohta 
perioodil 01.07.2021 kuni 14.07.2024.

Vastus küsitud teabele palun saata e-posti teel aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Marek Bamberg

keskkonnakorralduse spetsialist

OÜ Hendrikson & Ko

Raekoja plats 9, Tartu, 51004

tel 51 51 301