Subject: Re: FW: Rasi
From: "Marko Toode" <[email-masked]>
To: Rita Źereen <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 15:47:50 +0300

Tere Rita

Esitan Rasi ja Rasipõllu kinnistu mahasõidu ehitusloa väljastamiseks. Ootan 
veel Rasipõllu kinnistu omaniku allkirja kinnituskirjale Rasi kinnistu 
omaniku allkiri on olemas (kaustas "kinnitused").
Korra mõtlesin, et kas ehituslepingut ei anna teha tingimusel et nt 
järgmisel kolmel kuul tuleb servituut notariaalselt kinnitada?

https://www.dropbox.com/scl/fo/xedb8k9lbmbqvla5rovsz/AGIHgnI1w3Tlwy-W29RmTN8?rlkey=fphdc8hbkh11nn4igk52jk3jn 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/xedb8k9lbmbqvla5rovsz/AGIHgnI1w3Tlwy-W29RmTN8?rlkey=fphdc8hbkh11nn4igk52jk3jn&st=xuefb2go&dl=0> 
&st=xuefb2go&dl=0

On Wed, Jul 8, 2026 at 5:08 PM Rita Źereen <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere,

Saadan nõuded, teavitan ka piirkonna liikluskorraldajat, et on selline 
murest murtud mees ja asjaajamine on pooleli.

Lugupidamisega.

From: Marko Toode <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 8, 2026 3:33 PM
To: Rita Źereen <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Rasi

Tsau Rita

Eeldan et Tehniliste tingimuste koostamine on täies hoos. Andresel on hirmus 
tuli takus ja lubas reedel hakata juba maantee nõlva lahti kaevama :D. 
Käskisin tal hobuseid hoida ja maanteed mitte mingil juhul puutuda, kuid 
rõhutas et "traktor" on tellitud. Vältimaks olukordi kus Andres ilge vea 
teeb, ma olen omalt poolt üritanud projekti ilma tehniliste tingimusteta 
kokku panna, et juhul kui isegi läheb kaevama, siis õigest kohast.

Ma tegin hetkel tüüp I mahasõidu geomeetria (2026 uue tüübi järgi) ja 
pinnatud katte. Muid nõudeid ma tean peast juba ja need on täidetud. Loodan, 
et ma väga ei eksinud.

On Fri, Jul 3, 2026 at 3:38 PM Rita Źereen <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Rita Źereen
Kooskõlastuste üksus
+372 5120275
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

-- 

Marko Toode

Tel: +372 53474995

www.mahasoit.ee <http://www.mahasoit.ee>

-- 

Marko Toode
Tel: +372 53474995
www.mahasoit.ee <http://www.mahasoit.ee>