Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Mar 2024 15:32:08 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2311002/08865 aadressile Harju maakond, Rae vald, Kurna küla, 11 Tallinna 
ringtee// 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee// Ameerika// Ameerika tee L2// 
L4// L5// T3// Ameerikaplatsi// Lääne tee 1// 2// 3// L1// L2// Lõuna tee// 
1// 2// Ristikheina// Tunneli tee// 1// 2// Võilille, Harju maakond, Rae 
vald, Kurna küla, Lõuna tee 8, Harju maakond, Rae vald, Kurna küla, Lääne 
tee 1, Harju maakond, Rae vald, Kurna küla, Lääne tee 2, Harju maakond, Rae 
vald, Kurna küla, Lääne tee 2, Harju maakond, Rae vald, Kurna küla, Lääne 
tee L2, Harju maakond, Rae vald, Kurna küla, Lääne tee 1// Lõuna tee 2// 
Tunneli tee (null, null, null, null, null, null, null) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26917861>  (menetlus nr: 
397843), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister