Subject: Korva silla rekonstrueerimise projekteerimistingimuste eelnõust
From: Jürgen Kusmin <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Aug 2026 11:52:46 +0300

Tere!

Vastuseks teie 30.07.2026 kirjale nr 8-1/26-076/13387-1. Palume
ümberehituse käigus säilitada mahasõit RMK halduses olevale riigimaa
kinnistule Sangaste metskond 90 ligikaudsetel koordinaatidel
6416100/637376.

Lugupidamisega,

Jürgen Kusmin

Maakasutuse projektijuht

Kinnisvaraosakond

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 505 3387

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>