Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 May 2026 15:57:02 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/21108 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Radari tee 7, Harju 
maakond, Rae vald, Peetri alevik, Radari tee 7, Harju maakond, Rae vald, 
Peetri alevik, Radari tee 7 // 9 // Ringtee T2 // Treiali tee 6, Harju 
maakond, Rae vald, Peetri alevik, Radari tee L5 // Radari tee 7, Harju 
maakond, Rae vald, Peetri alevik, Radari tee L5, Harju maakond, Rae vald, 
Peetri alevik, Koidu tee 1 // Radari tee L2 // Radari tee L3 // Radari tee 
L5 // Radari tee L6, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Radari tee L2 
// Radari tee L3 // Radari tee L5, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, 
Radari tee 7, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Radari tee 7 (ÄRI- JA 
LAOHOONE, Elektriauto laadimistaristu , Sidekanalisatsioon, Gaasitorustik, 
Sademeveetorustik, Tänav, Tänavavalgustus, Sademevee truubitoru, 
Päikeseelektrijaam) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt. Vastavalt kirjavahetusele (11.12.2025) edastan uuesti 
kooskõlastuseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27845170>  (menetlus nr: 
516888), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.05.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.