Subject: FW: Pärnu maakond Karuniidu peakraavi uuendustööd
From: "Liisa Unt" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 11:48:53 +0200

Tere.

Mulle tundub, et pean paluma selle registreerida Deltas asja nr
7.1-2/24/1205 juurde.

Tervitustega,

Liisa Unt

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, February 26, 2024 11:41 AM
To: Liisa Unt <[email-masked]>
Subject: Vs: Pärnu maakond Karuniidu peakraavi uuendustööd

Tere

Saadan digiallkirjaga projekti.

Lugupidamisega

Emili Tamar

Meliorek OÜ

+372 5843 9536

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Liisa Unt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 26. veebruar 2024 11:38
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: RE: Pärnu maakond Karuniidu peakraavi uuendustööd

Tere.

Selline lahendus on sobilik.

Palun saatke nüüd kogu komplekt kenasti digiallkirjastatuna siis on
võimalik kooskõlastus anda.

Tervitustega,

Liisa Unt

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 26, 2024 11:18 AM
To: Liisa Unt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Pärnu maakond Karuniidu peakraavi uuendustööd

Tere

Manusesse sai lisatud vana seletuskiri. Lisan uue seletuskirja.

Vabandan

Lugupidamisega

Emili Tamar

Meliorek OÜ

+372 5843 9536

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Liisa Unt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 26. veebruar 2024 11:16
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: RE: Pärnu maakond Karuniidu peakraavi uuendustööd

Tere.

Peatükis 6.2 on kirjas T2 kohta, et koprapais likvideeritakse ja truup
puhastatakse settest, truubi vahetamisest ja sügavamale ehitamisest juttu
ei ole.

Samuti ei ole T2 uuendamist näidatud tabelis 9.1.

Tervitustega,

Liisa Unt

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 26, 2024 11:06 AM
To: Liisa Unt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Pärnu maakond Karuniidu peakraavi uuendustööd

Tere

Vastavalt maaparandusprojekti nõudmistele on seletuskirjas truubi T-2
kohta esitatud lahendus peatükis 6.2. Mida täpsemalt soovite, et seal
kajastatakse. Esitatud on truubi parameetrid ning arvutus. Kuna projektiga
on ettenähtud välja vahetada rohkem truupe, siis paigaldus tingimused on
üldised, mitte iga truubi kohta eraldi.

Lugupidamisega

Emili Tamar

Meliorek OÜ

+372 5843 9536

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Liisa Unt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 26. veebruar 2024 10:34
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: RE: Pärnu maakond Karuniidu peakraavi uuendustööd

Tere!

Edastasite projekti kooskõlastamiseks. Varem tehtud märkuse kohaselt on
pikiprofiili korrigeeritud ja lahendus on sobilik, kuid T2 truubi kohta on
vajalik seletuskirja lisada ümberehitustööde kirjeldused.

Lugupidamisega,

Liisa Unt

peaspetsialist

planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5830 3908

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 23, 2024 12:10 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Pärnu maakond Karuniidu peakraavi uuendustööd

Tere

Palun kooskõlastada Meliorek OÜ poolt koostatud „Karuniidu peakraavi PK
0,00 – 6,78 uuendamine 2023“ uuendusprojekt, töö nr 230901, mis on
koostatud Põllumajandus-ja Toiduameti tellimusel.

Karuniidu peakraavi kogupikkus on 6,8 km, mida uuriti terves pikkuses.
Karuniidu peakraav suubub Pärnu maakonnas Pärnu linnas Põlendmaa külas
Vaskjõkke (VEE1147600).

Karuniidu peakraav ristub Taali-Põlendmaa-Seljametsa tee nr 19276
kõrvalmaanteega 14,821 kilomeetril. Riigimaantee alla jääv truup on
ettenähtud settest puhastada.

Töö nimetus: “Karuniidu peakraavi PK 0,00 – 6,78 uuendamine 2023”

Töö nr: 230901

Projektiga on kavas Karuniidu peakraavi uuendustööd. Uuendustööde raames:

- Eemaldatakse peakraavist sete

- Uuendatakse Karuniidu peakraavi suubuvad suudmed

- Uuendustööde käigus hooldatakse, likvideeritakse või uuendatakse
peakraavile ning kallasrajale jäävad truubid vastavalt vajadusele ja
truupide tehnilisele seisukorrale.

Uuendatavad truubid: T-1, T-2, T-K10, T-K13, T-K22, T-K23, T-4, T-6,
T-K37;

Hooldatavad truubid: T-3 (settest puhastamine), T-K33

- Puittaimestik likvideeritakse peakraavi nõlvadelt ja kallasrajalt.

- Peakraavi sängist eemaldatakse voolutakistused (oksarisu, koprapaisud
jms).

-  Projekti raames rajatakse 1 settebassein piketi PK1,08/MP1 juurde.

- Projketi raames rajatakse 1 koolmekoht peakraavist läbipääsuks piketist
PK1,89 ülesvoolu.

Seoses sellega palume teil kooskõlastada manusesse lisatud
projektasendiplaan

Lugupidamisega

Emili Tamar

Meliorek OÜ

tel. + 372 5843 9536

e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>