Subject: RE: Hüpooteekide väljavõte
From: "Sillasoo, Silver" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 15:23:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tänan saadetud vastuse eest.

Paluksin täpset hinnapakkumist, et saaksime vastavalt sellele teha otsuse.

Hüpoteekide osas jätaks välja kommertspandid, kuna need on avaandmetest
kättesaadavad.

Tervitades

Silver Sillasoo

Product Manager

Corporate Lending Products Unit

Luminor Bank AS

Aadress: Liivalaia 45, 10145 Tallinn

Mobiil: +372 5358 5820

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Käesolev teade on mõeldud ainult isikule või ettevõttele, kellele see on
adresseeritud. See võib sisaldada piiratud levikuga ja konfidentsiaalset
teavet. Juhul, kui Te ei ole teate adressaat, võtke palun teadmiseks, et
andmete avaldamine, levitamine või paljundamine on rangelt keelatud. Kui
olete saanud käesoleva teate eksituse tõttu, teavitage meid palun sellest
koheselt ning kustutage kiri oma arvutist.

From: Hedi Stenman <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 23, 2024 12:12 PM
To: Sillasoo, Silver <[email-masked]>
Subject: RE: Hüpooteekide väljavõte

Tere

Kuna äriregistri andmed on avaandmetena tasuta kättesaadavad, siis
äriregistri andmeid me tellimuse alusel enam ei väljasta.

Äriregistri andmed saate ise kätte kas e-äriregistri portaali
https://ariregister.rik.ee <https://ariregister.rik.ee/>  , API teenuste
või allalaaditavate failide kaudu https://avaandmed.ariregister.rik.ee/et

Kinnistusraamatust saame väljastada omaniku ja hüpoteegi andmed.

Päringu hind kujuneb järgmiselt:

Kinnistu omaniku andmed: n x 1 EUR (omaniku nimi, registri- või isikukood)

Hüpoteegi andmed: n x 1 EUR (hüpoteegipidaja nimi, hüpoteegi summa)

Andmetöötlus vastavalt kulunud ajale: 60 EUR/h + km

Täpse hinnapakkumise saame anda peale päringu tegemist 5 tööpäeva jooksul.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6803160

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

<https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/1
15173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: Sillasoo, Silver <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 23, 2024 11:16 AM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Hüpooteekide väljavõte

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sooviksime väljavõtet juriidilistest isikutest, kelle varale on seatud
hüpoteegid summas 1 mlnEUR – 15 mlnEUR ning hüpoteegi pidajaks on kas Coop
Pank või LHV Pank. Raportis võiks olla välja toodud minimaalselt:

*	Vara omanik
*	Omaniku registrikood
*	Hüpoteegi pidaja
*	Hüpteegi summa

Kas ja kui palju antud tabel maksab ning kas hind erineks kui tabelisse on
lisatud ka järgnevad andmed:

*	Omaniku tegevusala
*	Maksehäired
*	Omanikud
*	Käive
*	EBITDA
*	Laenukohustused
*	Passiva kokku
*	Omakapital

Kui on võimalik, siis kas ennem tellimist oleks võimalik ka näha näidist,
et veenduda, kas tabel on sobiv?

Tervitades

Silver Sillasoo

Product Manager

Corporate Lending Products Unit

Luminor Bank AS

Aadress: Liivalaia 45, 10145 Tallinn

Mobiil: +372 5358 5820

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Käesolev teade on mõeldud ainult isikule või ettevõttele, kellele see on
adresseeritud. See võib sisaldada piiratud levikuga ja konfidentsiaalset
teavet. Juhul, kui Te ei ole teate adressaat, võtke palun teadmiseks, et
andmete avaldamine, levitamine või paljundamine on rangelt keelatud. Kui
olete saanud käesoleva teate eksituse tõttu, teavitage meid palun sellest
koheselt ning kustutage kiri oma arvutist.

This transmission is intended solely for the person or entity to whom it
is addressed. It may contain privileged and confidential information. If
you are not the intended recipient, please be notified that any
dissemination, distribution or copying is strictly prohibited. If you have
received this transmission by mistake, please let us know and then delete
it from your system.