Subject: FW: Raadioloa taotlus ES-CHE
From: "Ulvi Valdaru" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 15:29:55 +0200

Tere

Palun registreerida

Lugupidamisega

Ulvi Valdaru

Sagedushalduse talituse peaspetsialist

667 2124|  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |

 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet

Endla 10a, 10122 Tallinn

From: Rebeka Tsäro <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 7, 2024 3:01 PM
To: Ulvi Valdaru <[email-masked]>
Cc: Karl Rattassep <[email-masked]>
Subject: Raadioloa taotlus ES-CHE

Tere Ulvi,

Manusest leiate õhusõiduki Honda Aircraft HA-420 registritunnusega ES-CHE 
raadioloa taotluse ja omaniku volikirja.

Märkuseks, et õhusõiduk ei ole hetkel veel Eesti registris, kuid tegeleme 
Transpordiametis registreerimiseks vajalike menetlustoimingutega.

Rebeka Tsäro

Head of Engineering

  <tel:+372%2056893357> +372 56893357

  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <http://www.diamond-sky.aero> www.diamond-sky.aero

 <https://www.instagram.com/diamondskyaero/>

 <https://ee.linkedin.com/company/diamond-sky>

 <https://www.facebook.com/diamondskyaero>

Diamond Sky OÜ
VAT: EE101732125 | REG: 12439103
AOC EE-021 | OL 030
ICAO: DMS Diamond

Confidentiality notice – this communication may contain privileged or 
confidential information. If you are not the intended recipient or received 
this communication by error, please notify the sender and delete the message 
without copying, forwarding and/or disclosing it.