Subject: SA Ida-Viru Keskhaigla seisukoht FKO eelnõu kohta
From: "Raul Ainla" <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>, "Merike Kraam" <[email-masked]>
Cc: "Mia Mogilnikova - IVKH" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 14:46:49 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Esitan seisukoha.

Lugupidamisega,

Raul Ainla

Vandeadvokaat/Attorney-at-Law

Ainla Advokaadibüroo

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tel +3725012635

Konfidentsiaalsusteade: Selles e-kirjas sisalduv teave, kaasa arvatud
võimalikud manused, on konfidentsiaalsed ning mõeldud kasutamiseks vaid
e-kirja adressaatidele. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada. Juhul, kui Te ei ole e-kirja tegelikuks adressaadiks,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist ilma
selle sisu avaldamata või kopeerimata.

Confidentiality notice: This e-mail message and any attachments are
confidential and intended for the sole use of the intended recipient(s).
Any unauthorized review, use, disclosure or distribution of this
information by a person other than the intended recipient is prohibited
and may be illegal. If you are not the intended recipient, please return
the message to the sender and delete it and any attachments from your
computer without copying it or disclosing its contents to anyone.