Subject: FW: Kiri Reiu-Liiva II
From: Caspar Rüütel <[email-masked]>
To: "Rein Kallas" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 10:30:49 +0300

Tervist Lp Rein Kallas!

Kas võime paluda 21.03.25. a saadetud kirjale tagasisidet (vt allpool ja
manus), et Reiu-Liiva II kavandatava liivakarjääri temaatikaga edasi
liikuda?

Lugupidamisega,

Caspar Rüütel

Juhatuse liige

Marina Minerals OÜ

Jalgpalli 21, Tallinn 11312, Estonia

M +372 5698 7373

E [email-masked]

From: Caspar Rüütel
Sent: Friday, March 21, 2025 4:35 PM
To: [email-masked]; Rein Kallas
<[email-masked]>
Cc: [email-masked]; Pirkka-Marja Põldvere | LEADELL
<[email-masked]>
Subject: RE: Kiri Reiu-Liiva II

Tervist Lp Tiit Harjak / Rein Kallas!

Tänud tagasiside eest, millega Transpordiamet vastas oma 10.03.2025
kirjaga nr 7.1-7/25/3543-2 Marina Minerals OÜ pöördumisele seoses
Reiu-Liiva II liivakarjääriga.

On tõesti kahetsusväärne, et KKA ja/või Maa- ja ruumiamet ei ole
taotlusmaterjale teile kooskõlastamiseks saatnud.

Et asjaga edasi liikuda, küsin täpsustuseks, kas saan õigesti aru, et
hetkel peaks Marina Minerals OÜ Reiu-Liiva II liivakarjääri puhul loobuma
alast, mis on manuses tähistatud lilla värvusega joonega (seest valge)?

Kui saan Teilt vastavasisulise kinnituse, siis korrigeerime keskkonnaloa
taotlust ja esitame selle Keskkonnaametile uuesti.

Lugupidamisega,

Caspar Rüütel

Juhatuse liige

Marina Minerals OÜ

Jalgpalli 21, Tallinn 11312, Estonia

M +372 5698 7373

E [email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Caspar Rüütel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 11, 2025 6:27 AM
To: Caspar Rüütel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Kiri

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, March 10, 2025 5:11 PM
To: Caspar Rüütel < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Reiu-Liiva liivamaardla ja Via Baltica trassikoridor

Registreerimise kuupäev: 10.03.2025

Registreerimise number: 7.1-7/25/3543-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.