Subject: Projekteerimistingimuste taotlemine
From: "Jaak Viitmann" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 11:46:12 +0300

Tere

Viavelo IB OÜ koostab Kadrina vallavalitsuse tellimusel Mõndavere tee
ehituse II etapi projekti. Mõndavere tee ristub riigiteega nr 24
Tapa-Loobu tee, kilomeetril ca 21.7

Projekti raames rekonstrueeritakse Mõndavere tee, km 0-6. Teele lisatakse
ca 30cm paksune konstruktiivne kiht ja tee pinnatakse. Ca 15-20 cm
sügavuselt segatakse läbi olemas olev teemulle. Vajadusel rajatakse
täiendavad nõvad/kraavid ja planeeritakse tee nõlvad.

Palume väljastada projekteerimistingimused Mõndavere tee
rekonstrueerimiseks. Manusesna kaasas projektiga mõjutatava ala piir.
Kinnistu katatstri tunnus  27202:001:0114

Lisainfo soovi korral, võtke palun ühendust.

Lugupidamisega

Jaak Viitmann

Tel: 52 24 238

https://www.viavelo.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.