Subject: FW: Küsimus maakaabli trassi osas
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 15:27:49 +0300

registreerimiseks

From: Maaten, Kaupo <[email-masked]>
Sent: Monday, July 20, 2026 3:23 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Küsimus maakaabli trassi osas

Tere.

Projekteerin Elektrilevi projekti Mäense ja Salevere külades Lääneranna
vallas Pärnu maakonnas. Projektiga viiakse läbi metsa minev 10 kV õhuliin
maakaablisse ca 1,65 km trassil.

Uus maakaabelliin hakkaks paiknema 16190 Ridase-Saastna tee servas.
Mõlemal pool teed on metsadega kinnistud. Teisel pool teed on teeserva
paigaldatud ELA SA mikrotoru. Mis tingimustel võiks uue maakaabli
paigaldada mustkatte serva? Või oleks variant maakaabel paigaldada tee
kraavi põhja?

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.