Subject: C-722/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jan 2024 12:17:00 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/448
Kohtuasja number: C-722/23
Vastuse kuupäev: 23.01.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Euroopa vahistamismäärus; Euroopa vahistamismääruse täitmata
jätmise alus; teises liikmesriigis mõistetud karistuse täideviimise
ülevõtmine; üleandmisest keeldumine
Õiguslikud vormid: raamotsus 2002/584/JSK; raamotsus 2008/909/JSK

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7326

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium