Subject: RE: Väljatöötamise kavatsus (VTK): abivahendite ja meditsiiniseadmete integreerimine
From: Indrek Katušin <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Mare Toompuu" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Aug 2025 11:18:05 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Suur tänu võimaluse eest avaldada arvamust sotsiaalhoolekande seaduse,
ravikindlustuse seaduse ja meditsiiniseadme seaduse muutmise seaduse
eelnõu väljatöötamise kavatsuse kohta.

Saadan ITAK oü arvamuse.

Parimat soovides

Indrek Katušin

Tegevjuht

From: Mare Toompuu <[email-masked]>
Sent: Friday, July 11, 2025 8:44 AM
To: SKA AVettevõtted <[email-masked]>
Subject: Väljatöötamise kavatsus (VTK): abivahendite ja meditsiiniseadmete
integreerimine
Importance: High

Hea lepingupartner!

Edastan Sotsiaalministeeriumi palvel eelnõude infosüsteemi EIS
kooskõlastusele saadetud sotsiaalhoolekande seaduse, ravikindlustuse
seaduse ja meditsiiniseadme seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamise
kavatsuse (abivahendite ja meditsiiniseadmete integreerimine) info.

Väljatöötamiskavatsus on leitav:
<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/644d1d59-a8f1-4e36-b0ee-13
72f2ecd7b4>
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/644d1d59-a8f1-4e36-b0ee-137
2f2ecd7b4

Sotsiaalministeerium ootab eelnõu kohta arvamusi hiljemalt 29. augustiks
2025. a.

Palun edastage arvamused otse Sotsiaalministeeriumile e-posti aadressil:
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Heade soovidega

Mare Toompuu
ekspert (teenuse korraldus)

erivajadusega inimeste heaolu osakond
Sotsiaalkindlustusamet
___________________________

57863342

 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/> www.sotsiaalkindlustusamet.ee

See kiri ja manused võivad olla konfidentsiaalsed. Kui olete saanud kirja
eksikombel, ei tohi te selle alusel midagi ette võtta ega seda levitada.
Palun teavitage kirja saatjat eksitusest ning kustutage kiri.