Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 15:58:58 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2511371/24473 aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Jõhvi 
linn, Jõhvi raudteejaam // Kooli tn 21a // Narva maantee L11 // Narva 
maantee T16 // Narva maantee T17 // Narva maantee T18 // Narva mnt 122a // 
134 // 134b // 136b // 138a // 144 // 156 // 158 // 160 // Raudtee tänav T6 
// Raudtee tänav T8 // Linna küla, 2-273,5 km // Tapa-Narva 272,0-272,2 km 
(Toila (km 271,445) ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib 
teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: TTJA palub arvamust avaldada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27852226>  (menetlus nr: 
548029), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 25.05.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KIRSTI KÄHAR) 
poole.