Subject: Hanke isikuandmekaitse küsimus
From: <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jul 2026 17:23:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Ivica Mägi Autismikool on Sotsiaalkindlusametile rakenduspartneriks 
vanemlusprogrammi Invest in Play koos ATH lisamooduliga elluviimiseks. Meil 
on tekkinud isikuandmekaitse alane küsimus seoses koolituspäeva filmimisega. 
Tegemist on programmiga, kus koolitajate väljaõppe protsessi kuulub ka 2 
lapsevanemate grupi läbiviimine. Invest in play omanikud näevad ette, et 
väljaõppes koolitajid peab selles vanemate koolitisgrupis filmima. Filmitud 
materjali näidatakse veebipõhises supervisioonis, kus osalevad teised 
väljaõppes koolitajad ja Sotsiaalkindlustusmameti esindajad.

Meil on tekkinud küsimused:

*

	Kas selline filmimise tegevus Eestis on seaduspärane ja lubatud?
*

	Juhul kui on, siis millised on tingimused, et mitte minna vastuollu 
seadustega?
*

	Kuidas peab olema tagatud nende videote salvestamine, säilitamine, jagamine 
ja hävitamine?
*

	Kas koolitusel osalevate vanemate ja koolitajatega peab tegema sellekohased 
lepingud?
*

	Kuidas tagada koolitajate ja vanemate turvalisus, et need videod ei läheks 
ringlema?

Palume vastuseid hiljemalt 20.juuliks, kuna peame seejärel esitama info 
Sotsiaalkindlustusametile.

Parimate soovidega
Inca Ojamäe
Laste- ja noorte terapeut
Koolitus- ja projektide juht
Ivica Mägi Autismikool
Autismikooli Heategevusfond
Telefon +372 533 016 17
Üldtelefon +372 546 70996
www.autismikool.ee <http://www.autismikool.ee/>