Subject: JCDecaux Eesti OÜ pöördumine
From: "Sepp Kristiina | JCDecaux" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Signe Teiv - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 22:37:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun leidke lisatud pöördumine. Oleksin tänulik, kui  saaksite vastata
enne tavapärast vastamise tähtaega.

Juhul kui soovite täiendavat informatsiooni, siis palun võtke ühendust tel
51 41 401.

Lugupidamisega

Kristiina SEPP

Tegevjuht

Tel: 51 41 401

JCDecaux Eesti OÜ

Tartu mnt. 18, 10115, Tallinn, Eesti

This e-mail and its attachments may be confidential and are intended
solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are
not the intended recipient of this e-mail and its attachments, you must
delete it. Please contact the sender if you believe you have received this
e-mail in error.