Subject: RE: Ruumiandmete seaduse jt seaduste muutmise seaduse ning teenuste kujundamise väljatöötamiskavatsus
From: "Merle Annov" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>,Antti Pääsukene - MKM <[email-masked]>
Cc: "estgis" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 May 2026 22:11:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan Eesti Geoinformaatika Selts MTÜ poolt seisukohad Ruumiandmete 
seaduse jt seaduste muutmise seaduse ning teenuste väljatöötamiskavatsuse 
osas.

Fail lisatud manusesse.

Lugupidamisega

Merle Annov

juhatuse liige

Eesti Geoinformaatika Selts MTÜ

tel: 507 6564

www.estgis.ee <http://www.estgis.ee>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: 22 April 2026 09:54
To: Riigikogu Kantselei <[email-masked]>; Õiguskantsleri Kantselei 
<[email-masked]>; Eesti Geodeetide Ühing <[email-masked]>; Eesti Omanike 
Keskliit <[email-masked]>; Tartu Maakohtu kinnistusosakond 
<[email-masked]>; AS Metrosert <[email-masked]>; Eesti 
Geoinformaatika Selts <[email-masked]>
Subject: Ruumiandmete seaduse jt seaduste muutmise seaduse ning teenuste 
kujundamise väljatöötamiskavatsus

Tere!

Uus kooskõlastamise tähtaeg on 04.05.2026.

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Ruumiandmete seaduse jt seaduste muutmise seaduse ning teenuste 
kujundamise väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 10.04.2026

Registreerimise number: 2-1/1307-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee