Subject: FW: Transpordiameti luba reklaami paigaldamiseks
From: "Marek Lind" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 16:57:51 +0300

Palun registreerida Mihkli edastatud kiri ja omistada kooskõlastuste üksuse 
peaspetsialistile (soovitatavalt Rita, Marje-Ly või Mildred). Olen 
taotlejale selgitanud, et miinimum, milleni saame üldse vastu tulla, on 12 m 
riigitee servast.

Tervitades

Marek Lind

From: Mihkel Merilo <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 3, 2026 8:43 AM
To: Meelis Saat <[email-masked]>; Marek Lind 
<[email-masked]>
Subject: FW: Transpordiameti luba reklaami paigaldamiseks

Tere

Ei leidnud korrashoiu õppepäevade Mareki ettekannet treileritel reklaamidest 
ja reklaampinna suurusest, mis juhul väljastab loa kooskõlastuste üksus.

Igatahes soovitakse paigaldada treileril reklaami suurusega 4x2,5m. reklaam 
oleks teeääres 26.06-31.08. Info allpool kirjades.

Kes väljastab loa ja tingimused. Asukoha sobivuse saan ise üle vaadata.

Parimat

Mihkel Merilo

Korrashoiu ja liikluskorralduse projektijuht

Transpordiameti teehoiuteenistus korrashoiu ja liikluskorralduse üksus lääne 
osakond

+372 59 8182 95

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kiirendussport / Evelin Dureiko < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 2, 2026 6:47 PM
To: Mihkel Merilo < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Transpordiameti luba reklaami paigaldamiseks

Tere!

Haapsalu linnavalitsusest sain info, et koht, kuhu soovin paigaldada 
reklaamtreilerit, vajab transpordiameti kooskõlastust.

Saadan teile info ja loodan, et saate mind edasi juhatada, kuidas 
kooskõlastuse taotlemine käib.

Korraldame kiirendusspordi EMV viiest etapist neli sel suvel Kiltsi 
sõjaväelennuväljal. Toome Haapsallu nende üritustega tuhandeid inimesi ja ka 
välismaalasi. Sel aastal on need kogupere festivalid, näete infot FB 
evendist:  <https://fb.me/e/63cxWfzMn> https://fb.me/e/63cxWfzMn

Sooviks panna treilerreklaami, kahepoolse (nii Haapsalu poolt tulijatele kui 
Hiiumaa poolt tulijatele) manusesoleval pildil näidatud punkti. Treiler 
asuks maanteest umbes 2 m kaugusel. Mõõdud 4x2,5m.

Reklaame oleks sama treileri peal kokku 4 erinevat ajavahemikus ..juuni kuni 
30.august 2026.

* reklaam 1 - algus asap, lõpp 21.06.2026

* reklaam 2 - algus 21.06, lõpp 5.07.2026

* reklaam 3 - algus 5.07, lõpp 16.08.2026

* reklaam 4 - algus 16.08, lõpp 31.08.2026

Manuses on pilt, milline reklaam välja näeb Raunexi parklas (seal on küll 
suurem mõõt).

Olen tänulik vastuse eest või soovituste eest, juhul, kui antud kohta pole 
võimalik kooskõlastust saada, siis kuhu seal kandis oleks see võimalik.

Parimate soovidega

Evelin Dureiko

5251650

www.kiirendussport.ee <http://www.kiirendussport.ee>

www.fb.com/kiirendussport <http://www.fb.com/kiirendussport>

Begin forwarded message:

From: Janek Palmpuu < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>

Subject: Vs: treilerreklaami küsimused

Date: 1. June 2026 at 13:03:18 EEST

To: Kiirendussport / Evelin Dureiko < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>

Tere

Vabandust, et vastus on veidi aega viibinud. Palun esitage reklaamitaotlus 
läbi infosüsteemi:  <https://haapsalu.opis.ee/> https://haapsalu.opis.ee/.

Keskkonda sisse logides (eraldi registreeruma ei pea) saate ülemisest 
menüüst valida „Välireklaam“. Täpsustuseks märgin, et süsteem ei kuva hetkel 
korrektset hinda – täpne maksumus selgub menetluse käigus.

Kuna reklaam hakkab paiknema maanteele lähedal, palun küsige sellele ka 
Transpordiameti kooskõlastus.

Lugupidamisega,

Janek Palmpuu

Linnavara spetsialist

Haapsalu Linnavalitsus

Tel: +372 5666 8328

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Kiirendussport / Evelin Dureiko < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 27. mai 2026 14:58
Adressaat: Janek Palmpuu < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Teema: treilerreklaami küsimused

Tere Janek!

Tänan teid meeldiva telefonivestluse eest!
Kirjutan siia meie nägemuse, kuidas ja mida reklaamida soovime. Samasugune 
reklaam läheb uuel nädalal välja ka Raunexi territooriumile.

Korraldame kiirendusspordi EMV viiest etapist neli sel suvel Kiltsi 
sõjaväelennuväljal. Toome Haapsallu nende üritustega tuhandeid inimesi ja ka 
välismaalasi. Sel aastal on need kogupere festivalid, näete infot FB 
evendist: <https://fb.me/e/63cxWfzMn> https://fb.me/e/63cxWfzMn

Sooviks panna treilerreklaami, kahepoolse (nii Haapsalu poolt tulijatele kui 
Hiiumaa poolt tulijatele). Kaitseliidu Lääne malevaga on meil sõbralikud 
suhted ja nendelt saame loa juhul, kui on nende maa, aga ma ei usu et on… 
Küsimus on maanteekaitsevööndis, sest me ei soovi panna reklaami 50m teest 
kuskile põlllu peale, kus sellest erilist kasu pole, vaid pigem siis 
sisseõidu juurde/vastu. Märkisin kollase punktiga kaardile (manuses), aga 
kohapeal peaks puid jne vaatama. Meil on tiim järgmisel nädalal lennuväljal 
rajatöid tegemas, saaks ka nendega koos vaadata. Kuna ühel pool on 
kergliiklustee, siis sinna vist nagunii ei saaks panna? Siis jääb teisele 
poole teed põhimõtteliselt lennuväljale sissesõidu vastu kohe.

Reklaame oleks sama treileri peal kokku 4 erinevat. reklaami mõõdud on 6x3.
* reklaam 1 - algus asap, lõpp 21.06.2026
* reklaam 2 - algus 21.06, lõpp 5.07.2026
* reklaam 3 - algus 5.07, lõpp 16.08.2026
* reklaam 4 - algus 16.08, lõpp 31.08.2026
Esimese reklaami kujundus on selline: 
<https://drive.google.com/drive/folders/1LXy00wKG38YjNBIsYCN50JUqygqMseXG> 
https://drive.google.com/drive/folders/1LXy00wKG38YjNBIsYCN50JUqygqMseXG

Kuidas siit edasi peaksin tegutsema? :)
Olen tänulik abi eest!

Parimate soovidega

Evelin Dureiko
5251650
 <http://www.kiirendussport.ee/> www.kiirendussport.ee
 <http://www.fb.com/kiirendussport> www.fb.com/kiirendussport