Subject: FW: Tee 15 Luige sõlmes Papi ja Papimetsa DP
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 08:04:24 +0300

Palun reg

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, July 20, 2026 4:18 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Tee 15 Luige sõlmes Papi ja Papimetsa DP

Tere.

Kui Te juhuslikult ei puhka, siis sooviks korraks arutada tee 15 Luige
liiklussõlmes Papi ja Papimetsa DP juurdepääsu temaatikat. Vaataks Teamsis
koos pilte ja lihtsalt arutaks, kuhu suunas oleks mõistlikum planeeringuga
liikuda. Lisasin kirjale ka minu käsutuses oleva viimase pildi, mis ei
pruugi olla enam aktuaalne. Ma tean, et Kiili vallal olid mingid märkused
aga need olid planeeringuala sisese liikluse kohta (kergliiklustee siht
jne).

Arendaja (Restate) poolt on mõned uued ideed. Hea oleks enne koosolekut
muidugi teada, kas Rail Baltica Luige peatuse asjad on kuhugipoole
liikunud? Vahepeal oli info, et Luige raudteejaama juurdepääs tuleb
kinnistu 30402:001:0115 (15 Tallinn-Rapla-Türi tee T2) kaudu. Ehk Papi ja
Papimetsa jagaksid osaliselt sama juurdepääsuteed.

Tervitades

Tarmo Sulger

Stratum OÜ

5089091