Subject: Re: [OI:43248] Kiri
From: "Ille Peek" <[email-masked]>
To: "info.jm"
Date: Mon, 25 Mar 2024 21:38:22 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Justiitsministeerium

Tartu Ülikooli õigusteaduskond edastab teile seisukohad maksejõuetuse 
teenistuse ettepanekute osas.

Lugupidamisega

Ille Peek

--

mag iur Ille Peek

õppekorralduse spetsialist

TÜ õigusteaduskond Tallinnas/School of Law (Tallinn)

Kaarli pst 3,

10119 Tallinn

6271871

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]> on 
behalf of info.jm <[email-masked]>
Date: Monday, 26. February 2024 at 08:53
To: Tallinna Ringkonnakohus <[email-masked]>, Tartu Ringkonnakohus 
<[email-masked]>, Tallinna Halduskohus <[email-masked]>, Tartu 
Halduskohus <[email-masked]>, MTÜ Eesti Kohtunike Ühing 
<[email-masked]>, Eesti Juristide Liit <[email-masked]>, Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>, Notarite Koda <[email-masked]>, 
Teenusmajanduse Koda <[email-masked]>, [email-masked] <[email-masked]>, Tallinna 
Tehnikaülikooli õiguse instituut <[email-masked]>, Eesti Võlausaldajate 
Liit <[email-masked]>, Eesti Võlanõustajate Liit <[email-masked]>, Eesti 
Pangaliit <[email-masked]>, Vabaühenduste Liit <[email-masked]>, 
EESTI TÖÖANDJATE KESKLIIT <[email-masked]>, Eesti Kindlustusseltside 
Liit <[email-masked]>, Sihtasutus Harju Ettevõtlus- ja Arenduskeskus 
<[email-masked]>, Finantsinspektsioon <[email-masked]>, Eesti Kaupmeeste Liit 
<[email-masked]>, Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate 
Assotsiatsioon <[email-masked]>, Eesti Suurettevõtjate Assotsiatsioon 
<[email-masked]>, Harju Maakohtu Tallinna kohtumaja 
<[email-masked]>, Tartu Maakohus <[email-masked]>, 
Pärnu Maakohus <[email-masked]>, Viru Maakohus <[email-masked]>
Subject: [OI:43248] Kiri

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Maksejõuetuse teenistuse 2023. a tegevusaruanne

Registreerimise kuupäev: 26.02.2024

Registreerimise number: 10-4/2019-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee