Subject: BUHALTERIJAI - Tomegris sud.aktas/ BOOKKEEPING - Tomegris Reconciliation act 2023.12.31d.
From: "Tomegris" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 14:24:47 +0200

Sveiki/Hello,

Siunčiame skolų suderinimo aktą 2023.12.31d.
Pasirašius ir patvirtinus antspaudu vieną egzempliorių prašome grąžinti 
el.paštu - [email-masked] arba siųsti paštu adresu - Tikslo g. 10, 
Kumpių k., LT-54311 Kauno r.
Negrąžinus per 10 dienų, likutį laikysime patvirtintu.
Jei laiškas skirtas ne jums, maloniai prašome persiųsti atsakingiems 
asmenims.

We are sending reconciliation act on 2023.12.31d.
Signed and verified by the seal of one copy, please return email - 
[email-masked] or send mail to - Tikslo g. 10, Kumpių k., LT-54311 
Kaunas district.
Not return within 10 days, the balance considered to be confirmed.
If the letter is not addressed to you, please forward it to the responsible 
person.

Pagarbiai/Best regards
Daiva Leimontienė

  _____

El.laiškas išsiųstas naudojant LogixIS VVS / Email sent using LogixIS ERP