Subject: Järveküla tee 12, Kohtla-Järve
From: Järve Maja <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 19 May 2026 18:17:41 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Soovime saada infot tuleohutusnõuete kohta seoses majutusteenuse pakkumisega 
aadressil Järveküla tee 12, Kohtla-Järve.

Hoones plaanitakse osutada majutusteenust. Soovime täpsustada:

- millised tuleohutusnõuded kehtivad antud hoonele ja tegevusele;

- kas on vajalik Päästeameti kooskõlastus või kontroll;

- millised dokumendid peavad olema koostatud (evakuatsiooniplaan, 
tuleohutusjuhend jne);

- kas olemasolev kasutusotstarve võimaldab majutusteenuse osutamist ilma 
täiendavate nõueteta.

Palume võimalusel ka infot, kas enne tegevuse alustamist on vajalik 
kohapealne ülevaatus.

Ette tänades

Anna Šubina

53018118