Subject: Tervist toetav ja ohutu keskkond - märgukiri
From: "Ester Laumets" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 24 May 2025 08:27:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oskar Lutsu Palamuse Põhikoolis ei ole tervisenõukogu.
Olen pöördunud töökeskkonna voliniku poole ja ta on edastanud mulle kooli
sekretäri ja koolijuhi vastuse, et ,,Liikuma kutsuv kool" ei eelda
tervisenõukogu moodustamist. Peale minu pöördumist eemaldati koheselt
kooli kodulehelt tervisenõukogu info.
Seejärel pöördusin ,,Liikuma kutsuva kooli" töörühma poole ja nad andsid
teada, et nemad ei täida tervisenõukogu ülesandeid.
Koolijuht tegi mulle etteheite, et mina ei ole tervisenõukogu koosolekut
kokku kutsunud.
Mulle on arusaamatu, kuidas saan ma tervisenõukogu kokku kutsuda kui seda
koolis ei ole.

Lugupidamisega
Ester Laumets
OLPP liikumisõpetaja
5136861
[email-masked]

*