Subject: Küsimus sääskede ja puukide haiguste kohta.
From: "Silvia Sool" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 10:58:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan Maalehte artiklit sääskede ja puukide arvukuse kohta. Uurin teilt
lisaks, kas teil on infot, kui palju erinevaid haiguseid need putukad
kannavad.

*

	Milliseid on levinumad haigused, mida sääsed, kihulased ja puugid
tänavu kannavad?
*

	Kas on ka mõni päris uus haigus, mida varem pole olnud?
*

	On teada ka raskemaid juhtumeid, mis tänavu putuka hammustuse
tagajärjel on olnud?

Loodan, et leiate aega mulle veel tänase päeva jooksul vastata!

Heade soovidega

Silvia Sool

veebitoimetaja

Maaleht

mob: 59149981