Subject: RE: TEED-204198) Koostöökokkulepe kergliiklustee tunneli rajamiseks Harjumaal Rae vallas Põllumehe kinnistu ja lähiala detailplaneeringus kavandatule
From: "Kajar Kruus" <[email-masked]>
To: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 13:50:50 +0300

Lp. Marje-Ly Rebas

Transpordiamet

Tunneme muret seoses sellega et meieni ei ole kahjuks jõudnud Teie poolt 
lubatud koostöökokkuleppe projekt kergliiklustee tunneli rajamiseks 
Harjumaal Rae vallas Põllumehe kinnistu ja lähiala detailplaneeringus 
kavandatule detailplaneeringuga.

Millal saaksite selle lepinguprojekti meile tutvumiseks saata?

Lugupidamisega,

Kajar Kruus

Juhatuse liige

Astlanda Ehitus OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel: +372 50 26 308

From: Kajar Kruus
Sent: Tuesday, September 17, 2024 12:02 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: RE: TEED-204198) Koostöökokkulepe kergliiklustee tunneli rajamiseks 
Harjumaal Rae vallas Põllumehe kinnistu ja lähiala detailplaneeringus 
kavandatule

Lp. Marje-Ly Rebas

Transpordiamet

Lubasite oma 9. septembril saadetud kirjas saata hiljemalt 16. septembril 
koostöökokkulepe kergliiklustee tunneli rajamiseks Harjumaal Rae vallas 
Põllumehe kinnistu ja lähiala detailplaneeringus kavandatule.

Kahjuks ei ole lepinguprojekti minuni jõudnud.

Millal saaksite selle lepinguprojekti saata?

Lugupidamisega,

Kajar Kruus

Juhatuse liige

Astlanda Ehitus OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel: +372 50 26 308

From: Kajar Kruus
Sent: Tuesday, September 10, 2024 5:27 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: TEED-204198) Koostöökokkulepe kergliiklustee tunneli rajamiseks 
Harjumaal Rae vallas Põllumehe kinnistu ja lähiala detailplaneeringus 
kavandatule

Tere,

Tänud vastuse eest ja jään siis koostöökokkuleppe projekti ootama.

Lugupidamisega,

Kajar Kruus

Juhatuse liige

Astlanda Ehitus OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel: +372 50 26 308

From: Marje-Ly Rebas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 9, 2024 11:56 AM
To: Kajar Kruus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: TEED-204198) Koostöökokkulepe kergliiklustee tunneli rajamiseks 
Harjumaal Rae vallas Põllumehe kinnistu ja lähiala detailplaneeringus 
kavandatule

Tere

Lepingu projekti saan Teile saata hiljemalt 16. septembril.

From: Kajar Kruus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Monday, September 9, 2024 10:56 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: info transpordiamet <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: TEED-204198) Koostöökokkulepe kergliiklustee tunneli rajamiseks 
Harjumaal Rae vallas Põllumehe kinnistu ja lähiala detailplaneeringus 
kavandatule
Importance: High

Tere,

Sooviksime teada millal võiks valmida Transpordiametiga sõlmitava 
koostöökokkuleppe projekt Kurna – Tuhala tee alla kergliiklustee tunneli 
projekteerimiseks ja rajamiseks vastavalt Harjumaal Rae vallas Põllumehe 
kinnistu (katastritunnus 65301:001:3130) ja lähiala detailplaneeringus 
kavandatule?

Minule teadaoleva info kohaselt tegelete sellega Teie.

Lugupidamisega,

Kajar Kruus

Juhatuse liige

Astlanda Ehitus OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel: +372 50 26 308

From: Kajar Kruus
Sent: Tuesday, September 3, 2024 12:45 PM
To: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Subject: TEED-204198) Koostöökokkulepe kergliiklustee tunneli rajamiseks 
Harjumaal Rae vallas Põllumehe kinnistu ja lähiala detailplaneeringus 
kavandatule

Tere,

Sooviksime teada millal võiks valmida Transpordiametiga sõlmitava 
koostöökokkuleppe projekt Kurna – Tuhala tee alla kergliiklustee tunneli 
projekteerimiseks ja rajamiseks vastavalt Harjumaal Rae vallas Põllumehe 
kinnistu (katastritunnus 65301:001:3130) ja lähiala detailplaneeringus 
kavandatule?

Minule teadaoleva info kohaselt tegelete sellega Teie.

Lugupidamisega,

Kajar Kruus

Juhatuse liige

Astlanda Ehitus OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel: +372 50 26 308

From: Transpordiameti Jira <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 15, 2024 8:22 AM
To: Kajar Kruus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject:   (TEED-204198) Koostöökokkulepe kergliiklustee tunneli rajamiseks 
Harjumaal Rae vallas Põllumehe kinnistu ja lähiala detailplaneeringus 
kavandatule

You don't often get email from [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Learn why this is important 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Tere,

Teie taotlus "Koostöökokkulepe kergliiklustee tunneli rajamiseks Harjumaal 
Rae vallas Põllumehe kinnistu ja lähiala detailplaneeringus kavandatule" on 
töösse võetud ja sellega tegeleb Marje-Ly Rebas.

Lisaküsimuste korral leiate tema kontaktid siit: 
<https://transpordiamet.ee/kontaktid> https://transpordiamet.ee/kontaktid

Lugupidamisega,
Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.