Subject: 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee ülekäigukoha valgustuse kooskõlastamine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 May 2026 06:04:31 +0300

Tere.

Palun mulle, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 14, 2026 5:28 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee ülekäigukoha 
valgustuse kooskõlastamine

Tere

Palun uuesti kooskõlastada muudetud projektlahendus.

Projektid: Harju maakond, Saue vald, Hüüru ja Alliku küla. Riigitee 11185 km 
1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee põhiprojekti koostamine, töö nr 25003 ja 
tänavavalgustuse osa Estgrid töö E2520

Muudetud on Putkepriidu kinnistu mahasõidutee asukohta PK16+53  ja Veski tee 
74 kinnistu piirkonnas PK17+35 - PK17+85 on JJT kinnistu poolsesse serva 
projekteeritud nõva (eramaal)

Projektmaterjalid asuvad:

https://www.dropbox.com/scl/fo/z41lubsax8oogxosluai0/AK2uf-BNbJt8BLq9KLeRLn8?rlkey=ararlswi8dtt6pomwx8f0s0du 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/z41lubsax8oogxosluai0/AK2uf-BNbJt8BLq9KLeRLn8?rlkey=ararlswi8dtt6pomwx8f0s0du&dl=0> 
&dl=0

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 6, 2026 6:37 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: FW: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee ülekäigukoha 
valgustuse kooskõlastamine

Tere.

Edastan tähelepaneku (vt allpool väljavõtted), et esitatud lingil kajastuvad 
tänavavalgustuse projekti vanemad versioonid, mis tekitab segadust.

Palun esitada tänavavalgustuse projekti kaustas ainult viimane versioon.

Lisaks kontrollida, et oleks IKÕ plaani viimane versioon.

Kooskõlastuskiri on ootel.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 6, 2026 2:50 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee ülekäigukoha 
valgustuse kooskõlastamine

Tere

Esitatud lingil kajastuvad tänavavalgustuse projekti vanemad versioonid, mis 
tekitab segadust.

Palun esitada tänavavalgustuse projekti kaustas ainult viimane versioon.

Lisaks kontrollida, et oleks IKÕ plaani viimane versioon.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 2, 2026 11:59 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Re[6]: Riigitee 11185 km 1,03-2,83 jalgratta- ja jalgtee 
ülekäigukoha valgustuse kooskõlastamine

Tere

Uuendasin TL osa faile viimase tänavavalgustuse plaanilahendusega.

Uuendatud failid:

Projektmaterjalid asuvad Dropboxi lingil: 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/z41lubsax8oogxosluai0/AK2uf-BNbJt8BLq9KLeRLn8?rlkey=ararlswi8dtt6pomwx8f0s0du&dl=0> 
https://www.dropbox.com/scl/fo/z41lubsax8oogxosluai0/AK2uf-BNbJt8BLq9KLeRLn8?rlkey=ararlswi8dtt6pomwx8f0s0du&dl=0

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja tee 10

Harku vald 76917