Subject: RE: >>: Kasutusloa taotlus tagastati täiendamiseks / taotlus nr 2411371/14864 (469012)
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Cc: "'Ney-Lii Soomets'" <[email-masked]>, "'Katrin Toomistu'" <[email-masked]>, "'Rudolf Selge'" <[email-masked]>,'Vjatšeslav Judajev' <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 12:13:49 +0200

Tere

Veel kord probleem koordinatidega. Hakkasin parandama märkusi Ney-Lii 
Soomets, mis tehti taotlusele. Seejärel laadisin üles faili koordinaadidega 
teostusjoonisest (fail on lisatud). Vajutasin nuppu "salvestan”, kuid pärast 
seda ilmus ainult hall ekraan ja enam ei pääse taotlusele ligi.

Palun aidata mul sellele taas juurdepääsu saada.

Lugupidamisega

Sergei Šišikin

Megido OÜ

mob. 51 135 70

P.S. https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/document?docNr=2411371/14864

Subject: Kasutusloa taotlus tagastati täiendamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 11:36:27 +0200

Tere!

Teie 09.01.2025 esitatud kasutusloa taotlus nr 2411371/14864 aadressile 
Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, L. Koidula tn 40 // Lydia 
Koidula tänav T3 (Gaasitorustik) tagastati täiendamiseks. Palun avage 
dokument e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/document?docNr=2411371/14864>  ja 
lahendage märkused. Pärast märkuste lahendamist esitage kasutusloa taotlus 
uuesti. Märkuste lahendamise tähtaeg on 23.04.2025.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JOHANNA KAPPER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister