Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/26-0749 - "Põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse ning kutseõppeasutuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (969 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jun 2026 16:47:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/26-0749 - Põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse ning 
kutseõppeasutuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (969 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 25.6.2026 
resolutsioonile.

Osapooled: Haridus- ja Teadusministeerium; Rahandusministeerium

Tähtaeg: 09.07.2026 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/874f6071-e94c-4c80-8470-4f0ce2420339
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/874f6071-e94c-4c80-8470-4f0ce2420339?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main