Subject: Taotlus 17.04.2025 nr 4-8/25/61
From: <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 May 2026 09:52:32 +0300

Tere

Uurin 20.04.2025 teile saadetud taotluse nr 4-8/25/61 kohta.

02.03.2026 edastasime taotluse teile uuesti. 03.03.2026 saime vastuse, et 
taotlus on teie dokumendihaldussüsteemis registreeritud ja sellega on 2025 
aasta kevadel tegeletud, kuid vastus jäi meile teadmata põhjusel saatmata 
ning 2026 aastal suunati uuesti vastamiseks töösse, aga vastus ei ole veel 
meieni jõudnud.

Kas taotlus on endiselt töös?

Lugupidamisega

Kaili Lillepea

Personalispetsialist

Kaitseliidu valveteenistus

7179129

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.