Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 15:07:03 +0300

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/20773 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Uhti küla, Paiselehe (Üksikelamu) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tuginedes haldusmenetluse seaduse § 11 lõikele 1 
ja 3 ning § 40 lõikele 1, ehitusseadustikule, peab haldusorgan enne 
haldusakti andmist andma menetlusosalisele (sh kolmas isik) võimaluse 
esitada kirjalikus, suulises või muus sobivas vormis asja kohta oma arvamus 
ja vastuväited. Käesolevaga edastamegi tutvumiseks, kooskõlastamiseks ja 
arvamuse avaldamiseks ehitusloa eelnõu. Kui Teie, kui kooskõlastaja või 
arvamuse andja ei ole kümne päeva jooksul eelnõu saamisest arvates 
kooskõlastamisest keeldunud või arvamust avaldanud ega ole taotlenud tähtaja 
pikendamist, loetakse eelnõu kooskõlastaja poolt vaikimisi kooskõlastatuks 
või eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi eelnõu kohta arvamust avaldada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27527958>  (menetlus nr: 
503319), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (TIMO VARIK) poole.